Naše kůže a její údržba

Jak se správně starat o kůži?

Každých šest měsíců vetřete do kůže hydratační krém, jehož vhodnost ovšem nejdříve vyzkoušejte na malém kousku méně viditelné části výrobku

Ve výrobku nenoste předměty, které by narušovaly jeho přirozený tvar nebo byly nadmíru těžké

Pokud produkt navlhne, otřete jej suchým hadříkem a nechte samovolně vyschnout (avšak nikdy poblíž radiátoru či jiného zdroje tepla).

Nevystavujte výrobek přímému slunečnímu záření

Pokud produkt nepoužíváte, uložte jej do přiloženého látkového pytlíku mimo působení slunečního záření, prachu a vlhkosti.

Naše produkty

V čem tkví kvalita našich výrobků?
  • Česká, poctivá, ruční výroba
  • Pečlivě vybraná, toskánská, třísločiněná kůže
  • Nejkvalitnější zipy YKK Excella
  • Minimalistický, nadčasový design
Odkud pochází Vaše kůže?

Kůži pro všechny výrobky odebíráme od malé rodinné firmy z italského Toskánska. Více informací naleznete v sekci Naše třísločiněnná kůže

Opravdu vyrábíte v České republice?

Ano, naše produkty vyrábíme ve městě vyhlášeném zpracováním kůže, v západočeských Klatovech. Více informací naleznete v sekci Jak produkty vyrábíme?

Jak se správně změřím pro opasek na míru?

Dbejte prosím na to, aby jste se měření prováděli pečlivě a dosáhli co nejpřesnějšího výsledku.To se Vám povede pokud se budete řídit následujícím postupem

    1. Na měření používejte vždy pouze krejčovský metr
    2. Míru na opasek měřte přesně v místě, kde pásek normálně nosíte
    3. Měření provádějte v kalhotách, ve kterých pásek běžně nosíte
    4. Krejčovský metr protáhněte poutky a míru odeberte přesně na knoflíku

Buďte prosím při měření pečliví. Vzhledem k výrobě na míru není bohužel možné vrácení zboží, špatné měření není dostatečným důvodem pro reklamaci.

Vše o nákupu

Vztahuje se na vaše zboží nějaká záruka?

Ano, na naše zboží se vztahuje záruka 5 let. Nicméně protože věříme kvalitě našich výrobků, poskytujeme na veškeré produkty doživotní servis.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky v plném znění naleznete v tomto odkazu.

Odstoupení od smlouvy

Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dní od provedení nákupu.

Vyplňte Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy a odešlete nám ho na emailovou adresu info@astuteprague.cz a poté vytisknutý a podepsaný přiložte k vrácenému zboží spolu s fakturou za dodané zboží.

Reklamace zboží

Reklamace se řídí platnými Obchodními podmínkami.

Vyplňte Vzorový reklamační formulář a odešlete nám jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba zaslat na emailovou adresu info@astuteprague.cz, případně jej vložte do zásilky s vráceným zbožím. Reklamovaný problém nám prosím co nejlépe nafoťte a pořízené fotografie nám spolu s fakturou za dodané zboží pošlete.

Platby

Jaké jsou možnosti platby?

Platbu můžete provést pomocí následujících způsobů:

      • v hotovosti na dobírku
      • převodem na náš bankovní účet č. 2301073237/2010
      • prostřednictvím platebního systému GoPay
      • platební kartou
      • prostřednictvím platební metody Twisto (viz níže)
Co je služba Twisto?

Jde o rychlou platební metodu, která funguje takto: Zboží objednáte on-line, Twisto zaplatí za Vaši zásilku ihned a Vy pak zaplatíte na účet Twisto do 14 dnů od doručení. Ovšem až poté, co zboží rozbalíte a vyzkoušíte, zdali jste s ním spokojeni. Pokud ne, jednoduše nám jej zašlete zpět a nic neplatíte.

Kolik stojí poštovné?

Poštovné je u všech objednávek již zahrnuto v ceně a je tedy zdarma.

Oficiální bankovní spojení?

Bankovní údaje:

2301073237/2010
FIO Banka
IBAN: CZ1320100000002301073237
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

Co je systém GoPay?

Platební brána GoPay je jednoduchým a zároveň nejrozšířenějším řešením na českém trhu, které dbá na maximální zabezpečení. Více informací o bezpečnosti naleznete v tomto odkazu.

Jaké karty GoPay akceptuje?

GoPay akceptuje tyto platební karty:

VISA Classic, VISA Electron, V Pay, MasterCard Standard, MasterCard Electronic, Maestro.

Ostatní

Máte speciální požadavky na vzhled výrobku?

Díky tomu, že vyrábíme v České republice, můžeme ovlivňovat podobu každého našeho produktu. Pokud byste se tedy rádi odchýlili od standardního vzhledu, rozhodně nás s Vašimi požadavky neváhejte kontaktovat na vojta@astuteprague.cz. Pokud to bude jen trochu možné, rádi Vám vyjdeme vstříc.

Máte kamennou prodejnu?

Naše podukty si můžete prohlédnout na těchto místech:

      1. 100CLASS concept store na adrese Soukenická 1096/30, 110 00 Praha 1
      2. Signature store & cafe na adrese Tusarova 791/31, Praha Holešovice.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

V tom případě nás neváhejte kontaktovat ať telefonicky nebo e-mailem, jsme Vám plně k dispozici. Naše kontaktní údaje naleznete v tomto odkazu.

Updating ..
Váš košík je prázdný.